باربری سه راه آدران همراه لیست نرخ کرایه و لیست باربری‌ها

محدوده رباط کریم، اسلامشهر ، شهریار

4.5
(62)

باربری سه راه آدران

در صورتیکه به دنبال باربری سه راه آدران میگردید از شما دعوت می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ما در این مطلب باربری‌ها و اتوبار ها و وانت بارهای فعال در محدوده سه راه آدران (از رباط کریم تا اسلامشهر) را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین باربری شهرک صنعتی قلعه میر و باربری شهرک صنعتی ریه که در در محدوده سه راه آدران قرار دارند به صورت جداگانه معرفی خواهند شد. جهت استعلام قیمت نرخ کرایه باربری و بهره مندی از مشاوره تخصصی می توانید با کارشناسان باربری محدوده سه راه آدران تماس بگیرید.

باربری سه راه آدران

سه راه آدران کجاست؟

سه راه آدران از تقاطع جاده تهران-ساوه و جاده شهریار آدران تشکیل می شود که در تصویر بالا این محدوده روی نقشه مشخص شده است. در محدوده سه راه آدران شهرک ها و مناطق صنعتی وجود دارند که از جمله آنها می توان به شهرک صنعتی قلعه میر ، شهرک صنعتی ریه ، منطقه صنعتی نصیر شهر، شهرک صنعتی سبلان و بازار مبل امام رضا اشاه کرد.

باربری سه راه آدران

باربری سه راه آدران, اتوبار سه راه آدران , وانت بار سه راه آدران و عباراتی مانند تریلی سه راه آدران و کامیون سه راه آدران معمولا برای پیدا کردن باربری های این محدوده استفاده می شودند. شما برای حمل بار خود در محدوده جاده آدران ، رباط کریم و اسلامشهر می توانید با باربری آدران تماس بگیرید.

در صورتیکه باربری شما در محدوده سه راه آدران قرار دارد یا این محدوده را پوشش می دهید با کلیک روی دکمه زیر می توانید باربری خود را در این صفحه ثبت کنید:

باربری شهرک صنعتی ریه

باربری شهرک صنعتی ریه ، اتوبار شهرک صنعتی ریه و وانت بار شهرک صنعتی ریه از جمله خدماتی هستند که باربری های این منطقه به شما ارائه میدهند. برای حمل بار از این منطقه صنعتی به سراسر کشور می توانید با شماره های زیر که مربوط به باربر های این منطقه هستند تماس بگیرید.

باربری آدرس شماره تماس خدمات
باربری و اتوبار ریه منطقه صنعتی ریه 09334044226 کامیون, تریلی, خاور, وانت بار, جرثقیل


تماس با باربری سه راه آدران

باربری شهرک صنعتی قلعه میر

باربری و اتوبار شهرک صنعتی قلعه میر، این شهرک صنعتی یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی شهرستان بهارستان و رباط کریم محسوب می شود. در حال حاضر بیشتر از 1000 واحد صنعتی در حوزه های صنایع برق و الکترونیک ، صنایع سلولزی ، صنایع نساجی و پوشاک ، صنایع شیمیایی و پلاستیک ، صنایع فلزی و ماشین سازی  و صنایع کانی غیر فلزی در این شهرک صنعتی فعالیت می کنند. مساحت منطقه صنعتی قلعه میر در حدود ۲۰۳ هکتار است . در شهرک قلعه میر نزدیک هشت هزار نفر مشغول به کار هستند که این میزان اشتعال باعث شده این شهرک صنعتی یکی از قطب های صنعتی جنوب غرب تهران به حساب بیاید.

شما می توانید برای خدمات اتوبار قلعه‌میر، باربری شهرک صنعتی قلعه میر, وانت بار قلعه میر، جرثقیل در محدوده این شهرک صنعتی و حمل بارهای ترافیکی , حمل آهن آلات و باربری از درب انبار با شماره های زیر تماس بگیرید:

باربری آدرس شماره تماس خدمات
باربری قلعه میر شهرک صنعتی قلعه میر 09334044226 کامیون, تریلی, خاور, وانت بار, جرثقیل, حمل بار ترافیکی

در صورتیکه باربری شما در محدوده شهرک صنعتی قلعه میر فعالیت می کند می توانید به صورت رایگان مشخصات باربری خود را در سایت باربری ها قرار دهید .برای ثبت مشخصات باربری خود می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید:

باربری نصیرشهر

باربری نصیرشهر , اتوبار نصیرشهر, محدوده نصیر شهر مابین جاده وهن آباد – رباط و سه راه آدران واقع شده است. برای حمل بار از نصیر شهر به سراسر ایران می توانید با باربری سه راه آدران تماس بگیرید. در تصویر زیر موقعیت مناطق صنعتی نزدیک به سه راه آدران مشخص شده است.

باربری و اتوبار محدوده سه راه آدران ، شهرک صنعتی قلعه میر, ریه و نصیر شهر

باربری بازار مبل امام رضا

باربری بازار مبل امام رضا با استفاده از وانت بار و خاور مسقف موکت کاری شده انجام میشود. برای حمل مبل و کالای چوبی به وسیله وانت مبلی و خاور های مجهز از مبدا بازار مبل امام رضا به سراسر تهران و کلیه شهرستان ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

وانت بار سه راه آدران

نیسان سه راه آدران و وانت بار سه راه آدران توسط باربری های این ناحیه ارائه می شوند. برای حمل بار های کوچک و سبک می توانید از وانت بار شهرک صنعتی قلعه میر استفاده کنید. همچنین برای حمل بارهای تا وزن 2 تن می توانید از نیسان وانت استفاده کنید.

باربری و وانت بار بازار مبل امام رضا

جرثقیل سه راه آدران

برای کرایه جرثقیل در محدوده سه راه آدران می توانید با شمار های لیست زیر در تماس باشید. انواع جرثقیل و تاور کرین با ظرفیت تناژ های مختلف در محدوده جاده ساوه ، رباط کریم و شهرک صنعتی قلعه میر می توانید از اطلاعات ارائه شده استفاده نمایید.

باربری آدرس شماره تماس خدمات
جرثقیل سه راه آدران جاده ساوه 09334044226 کامیون, تریلی, خاور, تاور کرین, جرثقیل, بارگیری ، تخلیه

باربری شهرک صنعتی زواره ای و شهرک صنعتی سبلان

باربری شهرک صنعتی سبلان و شهرک صنعتی زواره های و حمل بار از این دو شهرک صنعتی هم در محدوده جاده ادران انجام میشود.از طریق اتوبار شهرک صنعتی سبلان میتوانید حمل بار با انواع کامیون تک و جفت, خاور روباز و مسقف و هچنین تریلی کفی ، تریلی لبه دار و تریلی ترانزیت پذیرفته می شود.

لیست قیمت نرخ کرایه از سه راه آدران به شهرستان

در اینجا نرخ کرایه حمل بار از محدوده سه راه آدران به برخی شهرستان های آورده شده است. برای مشاهده لیست کامل نرخ کرایه باربری می توانید به این مطلب مراجعه نمایید. لازم به ذکر است قیمت های ذیل مربوط به تاریخ 1398/11/29 می باشد و برای اطلاع از قیمت به روز می توانید با باربری های معرفی شده تماس بگیرید. این قیمت ها توسط افراد مستقر در پایانه باربری تهران تهیه شده اند.

نرخ کرایه خاور شهرک صنعتی قلعه میر

نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به اصفهان 650.000 تومان
نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به شیراز 1.200.000 تومان
نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به تبریز 850.000 تومان
نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به مشهد 1.400.000 تومان
نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به زاهدان 2.150.000 تومان
نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به بندرعباس 2.150.000 تومان
نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به رشت 850.000 تومان
نرخ کرایه خاو از سه راه آدران به اهواز 1.200.000 تومان

نرخ کرایه کامیون سه راه آدران

نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به اصفهان 850.000 تومان
نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به شیراز 1.700.000 تومان
نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به تبریز 1.160.000 تومان
نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به مشهد 1.800.000 تومان
نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به زاهدان 3.050.000 تومان
نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به بندرعباس 3.150.000 تومان
نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به رشت 1.100.000 تومان
نرخ کرایه کامیون تک از سه راه آدران به اهواز 1.900.000 تومان

برای مشاهده لیست کامل نرخ کرایه کامیون و تریلی روی دکمه زیر کلیک کنید:

در پایان اگر سوالی در رابطه با حمل بار از محدوده سه راه آدران, شهرک صنعتی قلعه میر ، شهرک صنعتی ریه و نصیر شهر دارید می توانید پرسش خود را در قسمت پرسش و پاسخ انتهای همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

به این باربری امتیاز بدهید

میانگین امتیاز کاربران: 4.5 / 5. تعداد آرا: 62

سایر مطالب مرتبط
2 نظر
  1. عباس همتی می گوید

    سلام- کرایه وانت از شهرک صنعتی زواره به تهرانسر برای یک دست مبل هفت نفره چقدر است.

    1. مدیر سایت می گوید

      سلام امین عزیز ,
      لطفا با شماره های درج شده داخل سایت تماس بگیرید

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)