حدود ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

4.5
(2)

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: یک میلیون و۸۸۲ هزار و ۹۷۷ تن کالا در قالب ۱۱۶ هزار و ۲۶۶ سفر باری در سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: شرکت حمل و نقل داخلی کالا در محدوده زیر پوشش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان (شمال) این حجم کالاها را جابجا کردند.

وی مواد نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی را عمده کالاهای حمل شده سیستان و بلوچستان در این مدت ذکر کرد و ادامه داد: بیشترین بارنامه صادر شده این مدت به زاهدان و کمترین به شهرستان سراوان اختصاص دارد.

کرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجراست.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل تصریح کرد: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

به این باربری امتیاز بدهید

میانگین امتیاز کاربران: 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

منبع خبرگزاری مهر
سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)