افزایش ۵۸ درصدی صدور کارت سلامت رانندگان در سیستان وبلوچستان

4.5
(2)

به نقل از خبرگزاری مهر , عبدالهاشم حسن نیا ظهر امروز شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی باند دوم محور تیران به سامان در استان اصفهان با اشاره به اینکه کیفی‌سازی جاده‌های کشور در دستور کار وزارت راه و شهرسازی است، اظهار داشت: از این رو با اجرای پروژه‌های مناسب در این زمینه افزایش ایمنی و کاهش حوادث را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه استان اصفهان در مسیر ترانزیتی کشور است و از این رو تردد در جاده‌های این استان بالاتر از میانگین کشوری است، تصریح کرد: این استان دارای ۳۳۹ کیلومتر آزادراه، یک هزار و ۶۵۹ کیلومتر بزرگ‌راه و ۷۹۱ کیلومتر راه هم‌سنگ است.

خدمت رسانی به حوزه حمل و نقل در شرایط ویژه اقتصادی کشور در دستور کار قرار دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به حوزه حمل و نقل در شرایط ویژه اقتصادی کشور در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: بهبود وضعیت جاده‌ها می‌تواند از به وجود آمدن خسارت احتمالی برای دارندگان خودروهای سبک و سنگین تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی گفت: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل بار و مسافر از طریق راه و جاده‌های زمینی جابجا می‌شود که ایمنی، بهسازی و توسعه این راه‌ها لازم است.

تأثیر بسزای پروژه‌های حمل و نقلی در کشور

همچنین فرماندار تیران و کرون نیز در این آئین با اشاره به تأثیر بسزای پروژه‌های حمل و نقلی در کشور اظهار داشت: تیران و کرون در مسیر بین استانی و بین شهرستانی قرار دارد و حمل و نقل در جاده‌های این شهرستان بالاتر از میزان استاندارد است.

مجید حججی، اضافه کرد: طی هفت سال اخیر برای کاهش تصادفات اقدامات خوبی صورت گرفته اما همچنان ایجاد زیرگذر برای کاهش حوادث در این محورها امری ضروری است.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به اینکه احداث زیرگذر در جاده تیران به داران برای تسهیل تردد روستاییان یک ضرورت است، ادامه داد: احداث شش زیرگذر از قبل مصوب شده اما اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

وی افزود: اما طی یک سال اخیر احداث سه مورد از این زیرگذرها آغاز شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

عرض کم جاده تیران به سامان عامل افزایش حوادث در این محور است

حججی با بیان اینکه عرض کم جاده تیران به سامان عامل افزایش حوادث در این محور است، ادامه داد: تعریض این محور در دستور کار است.

وی با بیان اینکه اصلاح و بهبود وضعیت آسفالت جاده‌های اصلی و کمربندی شمال تیران امری ضروری است، اضافه کرد: نابسامانی این محورها منجر به عبور کامیون‌ها از سطح شهر شده است که این امر خسارت زیادی را به معابر شهری نیز وارد کرده است.

خدمات به هموطنان گرامی می‌پردازند.

به این باربری امتیاز بدهید

میانگین امتیاز کاربران: 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

منبع خبرگزاری مهر
سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)