بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه و کارگاه های تعمیر ماشین آلات راهداری

روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي

4.8
(4)
معاون وزیرراه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از پروژه های فعال بخش، توسعه زیر ساخت های پایانه های مرزی میلک و میرجاوه و کارگاه های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عبد الهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان ضمن حضور در کارگاه تعمیر ماشین آلات راهداری، از نزدیک بر روند نوسازی و بازسازی این دسته از ناوگان نظارت کرد و اظهار داشت: تعمیر و بازسازی بیش از ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری این استان با استفاده از توان نیروهای متخصص بومی، منجر به میلیاردها تومان صرفه جویی اقتصادی و رونق اشتغال تخصصی در صنعت راهداری شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از پایانه مرزی میلک و میرجاوه بر روند گسترش و بهسازی زیرساخت های این پایانه ها، نظارت و  اهمیت پایانه های مرزی در رونق اقتصادی و توسعه صنعت حمل و نقل و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد.
حسن نیا در مرز میرجاوه ضمن گفتگوی صمیمانه و رو در رو با رانندگان، با تشریح تلاش های صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای جهت برطرف شدن مشکل توقف اجباری ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیت در مرز میرجاوه در پی محدودیت های مرزی ناشی از شیوع بیماری کرونا گفت: با پیگیری های انجام شده توسط این سازمان و همچنین رایزنی با وزارت امور خارجه، وزارت کشور و گمرک جمهوری اسلامی و شرکت های حمل و نقل و صاحبان کالا و در پی توافق انجام شده با کشور پاکستان، در حال حاضر روزانه تعداد ۷۵ دستگاه ناوگان باری با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت تخلیه بار وارد کشور پاکستان شده و بلافاصله پس از تحویل بار به کشورمان باز می گردند.
این گزارش می افزاید: معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سفر یک روزه  به استان سیستان و بلوچستان از کارگاه مونتاژ پل های خرپایی و لوله های آرمکو و همچنین برخی از پروژه های بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت در محور های مواصلاتی استان نیز بازدید کرد.
بر اساس این گزارش رئیس  این سازمان در بازدید از پایانه بار زاهدان، با رانندگان بخش حمل و نقل جاده ای کالا گفتگو و ضمن تقدیر از تلاش های آنان در حمل کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور ،بر عزم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پیگیری مشکلات و خواسته های آنان تأکید کرد.
گفتنی است خداداد مقبلی معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان را همراهی کردند.

به این باربری امتیاز بدهید

میانگین امتیاز کاربران: 4.8 / 5. تعداد آرا: 4

منبع سازمان راهداری
سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)