پرداخت ۷۰ درصد وام کرونایی رانندگان بین‌شهری

4.3
(3)

به نقل از ایسنا، ستاد مقابله با کرونا در خرداد ماه تسهیلاتی برای جبران خسارت ناشی از شیوع ویروس کرونا بسیاری از مشاغل تصویب کرد. سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد که حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای بیش از ۱۱۳ هزار راننده اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی‌های پلاک عمومی بین‌شهری در نظر گرفته شده است که با سود ۱۲ درصد و با بازپرداخت ۲۴ ماهه و تنفس چهار ماهه در نظر گرفته شده و قرار بود تا تیر ماه به آن‌ها پرداخت شود و اقساط حدود ۲۸۰ هزار تومانی آن نیز از مهر ماه امسال از رانندگان دریافت شود.

 اما به نظر می‌رسد با وجود گذر زمان هنوز این تسهیلات شش میلیون تومانی کرونایی کامل پرداخت نشده است. داریوش باقر جوان –مدیرکل حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای – در این باره به ایسنا گفت: بالاخره پس پیگیری‌های صورت گرفته مشکل رانندگان بین شهری در بانک‌ها از جهت وثایق و تضامین حل شد و در حال حاضر حدود ۷۰ هزار راننده توانسته‌اند تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی افزود: از بین ۱۱۳ هزار ۵۱ نفر راننده، همه مشمول دریافت آن را به دلایل مختلفی مانند داشتن بدهی‌های بانکی و غیره نداشتند و حدود ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط شدند که تا کنون حدود ۷۰ درصد توانسته‌اند این تسهیلات بانکی را دریافت کنند.

مدیرکل حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: گرچه چرداخت این تسهیلات به رانندگان خودروهای پلاک عمومی بین‌شهری بسیار طولانی شد و عملا از زمان قابل استفاده برای این وام گذشت اما امیدواریم هر چه سریعتر بقیه رانندگان هم بتوانند تسهیلات خود را دریافت کنند.

به این باربری امتیاز بدهید

میانگین امتیاز کاربران: 4.3 / 5. تعداد آرا: 3

منبع ایسنا
سایر مطالب مرتبط
1 نظر
  1. رحمانی می گوید

    عجب

پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)